vrijdag 11 oktober 2013

Kruidige kip met paprika ..

Ik vond het wel weer eens tijd voor een Kookblog
Maar dan the easy way want tis ten slotte vrijdag

`Kruidige kip met paprika

En dit heb je nodig ;

1 zakje Knorr Braadstoom geheimen Kruidige Kip met paprika
250 gr Cherry tomaatjes
500 gr Kipfilet
1  ui
1 rode paprika
2 eetlepels Olijfolie

Ik heb van alles iets meer gedaan ( mijn mannen zijn grote eters in Casa Del Baanhoek )
3 kleuren paprika en 2 uien en een half rood pepertje just to spice it up

Hoe je het maakt is Zooo simpel
Verwarm je oven voor op 180 graden
Je maakt alle groente schoon en je snijd ze in grove stukken
Dan snijd je de kipfilet in grove stukken
ik doe het meteen in de zak scheelt weer een schaal in de afwas hihi
Daar doe je 2 a 3 eetlepels olijfolie bij en t de kruiden
 enmix
Je husselt het goed door mekaar doe dan 2 cm van het einde van de zak
De bijgeleverde klip erop en leg het geheel in een ovenvaste schaal
Wel graag zo vlak mogelijk en de bovenkant van de zak naar de zijkant
Nu schijf je het in de oven en moet je 40 min geduld hebben
Wij eten er straks frietjes bij maar je kunt het evengoed met rijst eten

Bin appetit hih ik laat jullie nog weten of het lekkr was
Want de schotel schuif ik net pas in de oven

O ja Let erop dat als de zak opzwelt dat het niet de bovenkant van je oven raakt !!
Staat niet op de zak maar is een tip van mezelf hih mijn rooster stond in het midden
Zag m opzwellen en dacht Hmmm ff een etage zakken met het geheel !! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten